Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Medvedev i mi

Komentari (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 26 oktobar 2009 22:15
Rodoljub
G. Vukadinoviću, gledao sam Vas skoro po nekim "panelima", pa taze u "Dvouglu", a sinoć i g. Antonića u "Utisku nedelje".

Iskreno... niste obojica "štof" za političare, pa vam prijateljski savetujem - dižite ruke!

Ne daj Bože da pomislite da Vas vređam, ali ste previše odmereni i kulturni da biste se kačili sa tim bašibozukom, pogotov ako mislite da poštujete slogan NSPM-a!

----

Dovoljna su dva čoveka - Vaš suparnik iz "Politike" i ssinoćnji Zoran Ostojić... pa da se vidi koliko treba da budete, hmmm.... "kvarni", nerealni, da nemate svoj stav... ili barem da pričate nebuloze i upadate svima u reč, da bi ste postali "kvalitetan" političar.

Nije dovoljna istina i rodoljublje... :(
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 26 oktobar 2009 22:32
Biljana
Naprosto, postoje stvari koje moramo rešiti sami sa sobom i gde nam, ukoliko se sami ne saberemo i ne zasučemo rukave, ne može pomoći ni Rusija, ni Amerika ni gospod bog.

Ja ovo ponavljam svaki dan kao papagaj i zbog vere da ćemo se konačno okrenuti sebi, 5og oktobra sam ostavila decu kući i izašla na ulicu. Devet godina kasnije osećam se kao šizofreničar među normalnima ili kao normalna među šizofreničarima, ali u svakom slučaju, još uvek čekam da se OKRENEMO SAMI SEBI. Sve nam treba, a ne proizvodimo ništa, svuda nas svrbi, a mi čekamo tuđu ruku da nas počeše, pamtimo reči i zaboravljamo dela, verujemo u nemoguće a ne verujemo u ostvarljivo, hoćemo da budemo podstanari i nadničari a ne domaćini i gazde.
B92 je zamenio RTS, tajkuni su promenili štićenike, Jul je ustupio mesto NVO, mediji su neke druge proterali a neke treće usvojili, pravih opet nema nigde, jednoumlje je promenilo boju, više nije crveno, sad je žuto.
I u pravu ste, predsednika Medvedeva većina naroda bi dočekala oduševljeno, samo da je tako nešto dozvoljeno.
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 26 oktobar 2009 22:39
Miloš, onaj sa FB
Poštovanje g. Vukadinovići.
Pravo u metu i sa stilom.
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 26 oktobar 2009 23:22
PREDRAG
@Rodoljub
Vec duze ne pisem komentare u NSPM-u jer su uvek moji komentari ili zestoko iseceni ili u potpunosti izbaceni,ali iskren da budem na tom mom principijelnom stavu( da ne pisem vise komentare )najvise mi zameraju prijatelji koji su me bukvalno zamolili da napisem komentar na upravo vase gledanje na stvari @Rodoljube(ako se ne varam par puta sam komentarisao vase komentare i siguran sam da me se secate).Kao prvo hocu da vam kazem da sam isto tako i ja gledao taj utisak nedelje u kome je gostovao Antonic,Jeremic i po vama skoro heroj Ostojic.I pitam se da li ste vi to odgledali do kraja? Da jeste verovatno vam ne bi promakli komentari gledalaca na istog tog Ostojica(koje nemam nameru da ponavljam).I u najmanju ruku cudi vase potajno divljenje Ostojicu(bez obzira sto ste ga okrpili u svom opisu)i promovisanje istog u politicara kakav prolazi?Znate ne treba biti prepametan da bi se zakljucilo da se urlanjem obicno maskira nedostatak glasa,jer onaj ko ume da peva dovoljno je da i pevusi za razliku od onog koji ne poseduje glas ne pomaze mu da se dere iz petnih zila.Tako i u ovom slucaju to sto je Ostojic pokazao elementarno ne poznavanje gradiva(do smeha)a uz to koristeci i ruke i noge i mimiku i pantomimu samo je izraz njegove nemoci i politicke adolescencije.Samo to i nista vise...Ni manje ni vise!I sa tim svojim ponasanjem RIBE NA SUVOM jos vise je istakao gospodstvo,manire,kulturu,vaspitanje i nada sve blistavu pamet i razloznost Antonica i Jeremica.I bilo je pravo zadovoljstvo gledati i slusati takva dva gospodina(svako u svojoj oblasti)i jednog loseg amatera(bez oblasti)koji za sve trajanje emisije nije uspeo da skrpi ni jednu pametnu recenicu.Smesno je ali prvo sto sam jutros dobio po elektronskoj posti bila je nova izreka koja ce zameniti cuvenog Maksima LUPA KO OSTOJIC U UTISKU NEDELJE.U tom smislu smesne su i vase preporuke Vukadinovicu i Antonicu DA DIZU RUKE.Sta to znaci? NAJBOLJI DA SE SKLONE PRED NAJGORIM?E nece moci @Rodoljube...
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 26 oktobar 2009 23:27
Umesto komentara
Dragi Srbi,

pogledajte ovaj dzingl i sve ce nam biti mnogo jasinije!

http://www.youtube.com/watch?v=DqsEToHuqik
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 26 oktobar 2009 23:34
Milance
Gospodine Vukadinovicu morate da shvatite da su neke stranke "Preduzeca" OURi koji dobijaju novac sa one strane atlantika. Kao dobri direktori svojih preduzeca oni se trude da im preduzece dobro posluje i da pricaju ono sto traze vlasnici akcija iz Washingtona. Oni radnici preduzeca koji strajkuju tj ne dobijaju redovno novac ili gazde nisu zadovoljne njima ne glasaju za novi zakon o informisanju iako su iz istog preduzeca.
Kesh samo kesh i to je sve.
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 26 oktobar 2009 23:42
Steva Nadrljanski
Ne daj Bože da pomislite da Vas vređam, ali ste previše odmereni i kulturni da biste se kačili sa tim bašibozukom, pogotov ako mislite da poštujete slogan NSPM-a!

Dovoljna su dva čoveka - Vaš suparnik iz "Politike" i ssinoćnji Zoran Ostojić... pa da se vidi koliko treba da budete, hmmm.... "kvarni", nerealni, da nemate svoj stav... ili barem da pričate nebuloze i upadate svima u reč, da bi ste postali "kvalitetan" političar.

Nije dovoljna istina i rodoljublje


Bravo, Rodoljube, ko da si mi iz glave čitao. Iako znam da nam je svima dosta priče i da svi hoćemo neku akciju, za Vukadinovića i Antonića prosto u političkom kupleraju nema mesta. Iako ne vidim političko rešenje za ovo (u smislu, stranke, izbori, itd.), ne bih voleo da ga tražimo tako što ćemo ovu dvojicu (ili desetoricu, dvadesetoricu) gurati da se mlate sa kojekakvim bašibozukom po parlamentu.

A što su Medvedeva skrivali od naroda, razlog je prost: njemu bi pljeskali, a njima zviždali.
Preporuke:
0
0
8 utorak, 27 oktobar 2009 00:00
PREDRAG
@Rodoljub
I za nastavak reci cu vam jos i to da licno meni opasniji su oni(sad vec vi)koji su spremni da ustuknu pred takvim jednim ponasanjem i da cak zameraju ljudima poput Vukadinovica,Antonica sto nisu POLITICKE TABADZIJE i sto imaju SVOJ NIVO.Znate tamo GDE IMA ARGUMENATA NEMA GALAME pa sta ima onda da vas cudi stalozenost Vukadinovica i Antonica?Ne daj Boze da su takvi i daleko bilo.Vukadinovic i Antonic su sigurni u snagu svojih argumenata i svoje znanje i u svakom slucaju nemaju potrebe da se bore za svoju istinu gerilskim nacinom.Ono sto rade Vukadinovic i Antonic bice utkano u nasu savremenu istoriju za razliku od nekog Ostojica i njemu slicnih koji su od jada revolverasi za neku paru.Samo PUCNJI U PRAZNO su to,jer vise niko nije bas toliko lud da za takvima krene.Tako da ce i Ostojic i njemu slicni ostati USAMLJENI JAHACI sve dotle dok i definitivno ne ispadnu iz sedla.Izvinjavam se na vestern terminologiji,ali sve to neodoljivo podseca na nisko budzetni vestern(nek mi ne bude zamereno).Od mene toliko Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli samo jednom reci cu redakciji NSPM-a da se izvinjavam za svoju nedoslednost i bez obzira na to sto ste me oterali sa stranica komentatora zelim vam uspeha u radu a posebno Vukadinovicu i Antonicu.
Preporuke:
0
0
9 utorak, 27 oktobar 2009 00:12
Konstantin P.
Ne znam kako Vam uspeva Djordje,
da u svakom novom clanku sa sve manje reci,
uspevate da sve jasnije i po vladajucu kliku sve ubitacnije prikazete aktuelnu stvarnost Srbije.

Nekako zamisljam Tadicevce kako svaki put drhte otvarajuci stranice sa Vasim novim tekstovima,
kao sto su nekada drhtali Zivkovicevi otvarajauci NIN sa Tijanicevim tekstovima.

Biljani: Maestralno gospodjo Biljana. Zahvaljujuci Vama i nekolicini drugih poverovao sam da ova institucija - "Komentar citalaca" zaista ima smisla. Hvala Vam! Srdacan pozdrav i poziv: Komentarisite!
Preporuke:
0
0
10 utorak, 27 oktobar 2009 00:18
Ljubiša Spasojević
Za Biljanu

Odličan opis naše stvarnosti. Dodao bih još samo da je žuto postalo crno.
Preporuke:
0
0
11 utorak, 27 oktobar 2009 00:58
TOPOLj
Koji li je ovo put gospodine Đorđe da vas na "Politici" cenzurišu?"Medvedev i mi",naslov sa sajta NSPM."Ruska karta",naslov iz "Politike".Šta smeta cenzorima "Politike"?"Medvedev i mi",krije u sebi jaku poruku.Veliki broj Srba više voli ruskog predsjednika od Borisa Tadića.Takođe,velika većina Srba više vjeruje Rusiji nego ovoj današnjoj Srbiji.Ima li gore kazne po aktuelnu vlast,kao i činjenice koliko je ista poželjna među sopstvenim narodom?"U svakom slučaju,još i pre nego što se ruski predsednički "Iljušin"spustio na surčinski aerodrom,po srpskim reforskim medijima krenula je operacija "kontrole štete".Ovaj pasus ne postoji u "Politikinoj"verziji vaše kolumne.Kao da je moderator lično Boško Jakšić,i kao da se on prepoznao u ovoj rečenici.Da podsjetim,njegova kolumna "Dva,tri pitanja Medvedevu",uoči same posjete,spada u operaciju "kontrole štete".Između ostalog."Samo bez previše emocija",poručivali su sa svih strana,i to oni koji sa vrućim emocijama čekaju svaki novi rutinski izveštaj Evropske komisije i svaku izjavu Olija Rena".I ovo je takođe doživljeno kao subverzija te je isto tako obrisano.U ovoj vašoj opaski poštovani Đorđe,mogu da se prepoznaju mnogi.Kako režimski novinari tako i oni u bjegu.Aluzija je ovo na potpredsjednika vazduha(tako ga inače moja malenkost doživljava)Mlađana Dinkića.Koliko su tekstovi medijskog represivnog aparata bili ispunjeni sarkazmom( i poslije posjete nastavljeni),toliko je bjegunac otklonio svaku sumnju.Sasvim iskreno: između pobjegulje i vašingtonsko-medijskih kursista zapravo ne postoji razlika.Ako rusofobični mediji i rusofobični Dinkić ne pišu i ne govore direktno negativno onda pišu i pričaju svašta.Sa druge strane postoje oni koji mudro ćute.Varaju se oni koji misle da su oni dobrotvori i nekakvi kućepazitelji.Što bi rekao Milutin Topalović čitajući Pantelijin testament:"Ko je vas poznavao ni pakao mu neće teško pasti".Ono što nikada ne mogu izbrisati iz duše ovog nroda je sledeće:Ruski predsjednik doživljava se kao svoj.
Preporuke:
0
0
12 utorak, 27 oktobar 2009 01:11
Rade Prizrenac
Da smo mogli bolje dočekati Medvedeva to stoji, ali tu nije kriva samo vlast, mislim mogle su i neke opozicione stranke da organizuju skup od barem 10 hiljada građana, uopšte ne bi bilo bitno koliko bi ti ljudi fizički bili blizu Medvedevu, i da li bi ga videli uopšte, bilo bi bitno samo da to zabeleže kamere, da se vidi da Srbija ima alternativu.
Inače u Srbiji svi su dobili ovom posetom. Čak mislim da su najveći dobintici Medvedevljeve posete upravo predstavnici Druge Srbije. Sada će svojima u EU reći: "Suviše nas pritiskate, malo nam i para dajete, zato je narod "sluđen" Rusima, jer se nada da će od njih dobiti ono što nije od vas. Zato dajte nam pare da možemo bolje da delujemo i "onim primitivcima" izbijemo Majku Rusiju iz glave."
Preporuke:
0
0
13 utorak, 27 oktobar 2009 05:30
Vodimo ljubav a ne rat!
Jasno je da zbližavanje su Rusijom nije nekakva sumanuta vizija ili samovoljna odluka srpskog režima (tj.vladajuće socdemokratske koalicije). U pitanju je novi kurs nemačkih i uopšte evropskih socdemokrata. Najbolji primer, sliku i priliku aktuelnog trenda među evropskim socdemokratama, predstavlja Gerhard Šreder, bivši šef nemačkih socdemokrata koji je u međuvremenu postao menadžer ruskog Gasproma.

Zbog toga, napadi na lik i delo gospodina Vukadinovića koji dolaze iz nekih režimskih medija, pa čak i od nekih predstavnika režima, mogu da budu ili rezultat neobaveštenosti ili veoma loše namere.
Preporuke:
0
0
14 utorak, 27 oktobar 2009 08:37
Stanoje
Jedna primedba: "gospod bog" se piše "Gospod Bog".
to niko nije primetio? Nikome nije zametalo?
Preporuke:
0
0
15 utorak, 27 oktobar 2009 09:10
m. -ić
Dragi g. Vukadinoviću, bojim se da to MI nismo samo MI nego smo MI i ONI. Pa da je g. Medvedev došao da se pozdravi s NAMA, ONI bi mu kakvo, ne daj Bože, zlo učinili. ONI to bi, verujte, jer bi im ONI TAMO tako naredili, a ONI TAMO sve znaju najbolje i moraju se slušati. Onda bismo MI bili optuženi, onako kolektivno. I onda bi Rusija i ono malo podrške za NAS ukinula, a ONI bi se radovali zajedno s ONIMA TAMO. Dupla sreća za NjIH, a posebno za NjIH TAMO. Najiskrenije, jako je dobro što je g. Medvedev mudro izbegao da NjIMA pruži tako lepu priliku, a sebe izloži opasnosti. MI g. Medvedeva, a naročito zemlju koju predstavlja, volimo, i g. Medvedev tačno zna koliko ga volimo. Ne moramo se prenemagati. I to na žalost, i nije tako mnogo kao što to MI mislimo. Jer, ruku na srce, MI ni same sebe baš ne volimo. Da same sebe volimo, ne bi među NAMA bilo NjIH. A g. Medvedev zna da mora da se čuva baš NjIH. Lako je Bušu da ide među Arnaute. Kod njih nema NjIH. Zato, dočim je sve to drugo što napisaste ispravno i razumno, ali što se tiče izlaska g. Medvedeva među NAS, tu je možda nešto drugo bilo u pitanju.
Preporuke:
0
0
16 utorak, 27 oktobar 2009 09:57
Jasna Simonović
Divno ste primetili da smo postali “prva vest” na CNN-u..Eh, što je bolje ne iskoristismo.
Dok su nas vraćali unazad do narednog bloka na uglu Beogradske i Bulevara, lepo sam bila primetila da nam je drug Tito davao zastavice i puštao nas bliže i lepo odlučila da se pomerimo do Vukovog spomenika gde je kontakt sa “mobilnim” ruskim predsednikom bio prisniji...Zaboravih tamo na Puškinov spomenik od emocija....
I lepo sam kod nekog branila “politilkog tajfuna” kada reče da je to mafijaški vrh ekonomskih tajkuna: “Uzeo Putin visokonadograđene cene lekova u svoje ruke”, rekoh, ali me dočeka sledeće mišljenje: “Vi biste svakoga dočekali ovde u Beogradu, i Tačija!?”...”Da”, rekoh ja, svakoga ko zna da se pokaje”..
Eto, ne mogu se emocije sprečavati, Đorđe, čak i kada se sprečavaju, ne brinite...kao ni da mladi neće znati šta je 20.oktobar 1944. Nema porodice...
I u pravu ste da “da nam Rusija nije odobrila kredit od miljardu dolara ne bismo znali da se ne valja preterano zaduživati”...Veliko dobro donese Medvedev!
I daj Bože da nam ne samo Rusi, već i “mi” “pokupujemo sve živo” jer je vreme da se ljudima koji nisu gradili nelegalizovane objekte, nisu pokrali državnu imovinu, nisu bili neprijatelji države, nisu izneli novac iz zemlje, vrati svoje...
Meni zaključak da”svako gleda svoje interese” nije ciničan...Ali zaista onaj ko ne zna šta je Pravi interes treba mnogo da radi na sebi i na ekonomiji koja se ne zove “zaduživanje”....
Zašto birati i vagati ”Amer il’ Rus” kad je kod nas odavno “patentirana” ta legura...
Sa “zasukanim rukavima”, kao osobi koja je u “nspm primatu” kod naroda, drago mi je što ste “uradili nešto što nije uobičajeno za urednika” i spustili se u “razgovor” sa komentarom uz neki tekst...Samo tako...
Hvala što delite svoje znane misli sa nama...
ps. I kad nam “ne može pomoći ni Rusija, ni Amerika ni gospod bog”, uvek nam može pomoći Gospod Bog....
Preporuke:
0
0
17 utorak, 27 oktobar 2009 10:28
Rodoljub
G.Predraže, nažalost, niste me shvatili. Moraću da počnem da koristim [irony] i [/irony] tagove u tekstu da ne bih više upadao u ovakve situacije. Očigledno, nisu dovoljni navodnici ni smajliji. No, to ide na dušu ovoj neverbalnoj komunikaciji preko Net-a...

Ne bih ni reagovao da niste upotrebili reč "heroj", pa makar i u izvrnutom obliku, što je teško razumljivo, jer heroji ne mogu biti izrazito zle osobe. složićete se.

Ne mislim da se ovde sada previše prevdam, ali moje gađenje naspram tog čoveka (i svima sličnima) mi je dopuštalo samo onoliko reči koje sam upotrebio u mom komentaru.

A što se tiče mog saveta urednicima NSPM, ostaje u svom punom obliku (neironičnom), do daljnjeg. Ionako se na panelima ne dobija bitka, a sigurno ne puštanjem komentara gladalaca u program iako možda to nekome liči na ujedinjenje ispod jedne ideje, ali...

... nego, recite mi vi, g. Predraže... kojoj političkoj opciji pripada NSPM (?), i gde tu može da se učlani, doprinese, bori, dotira, pišu parole, lepe plakati, drže vatreni govori... itd.?

Mogu svaki dan da gledam TV-panele, mogu da pišem ovde dokle god imam struje, ali su izbori jedini pravi presek ko je uspešnije reklamirao svoju robu.

Pozdrav!
Preporuke:
0
0
18 utorak, 27 oktobar 2009 12:10
Krizimir Recesionović
Piše se Gospod Bog, dakle velikim početnim slovima a ne kao što ste Vi napisali.

Ako zanemarimo da je, napokon, zarad Srbije, Rusija nespremna ušla u Prvi svetski rat...


Kada se govori o tome mora se imati u vidu da odluku o ulasku Rusije u Prvi svetski rat nije doneo ruski car; umesto njega odluku je donela Nemačka, objavom rata 1. avgusta 1914. Često se zaboravlja da je Austrougarska objavila rat Rusiji tek 6. avgusta, gonjena od Nemačke. Neko je tim povodom lepo primetio da je Nemačka potegla mač da zaštiti saveznika koga niko nije napadao, što je stvar koji nedvosmisleno ukazuje na to ko je odgovoran za izbijanje rata. Ustvari, mi nikada sa sigurnošću nećemo znati, kako bi Rusi postupili, da ih nisu Nemci stavili pred svršen čin. Ali nas je car spasao 1916. kada je zapretio Francuzima da će izaći iz rata ako se srpska vojska ne izvuče na Krf.
Preporuke:
0
0
19 utorak, 27 oktobar 2009 12:35
Božo Bjelak
Mnogo komentara, osvrta, mnogo izjava, mnogo euforije. Posjeta nije istorijska iz više razloga. Međutim, moju pažnju privlači nešto drugo, što, bojim se, NSPM neće objaviti. „Mlađe generacije ne bi znale da li je tog 20 oktobra 1944. godine srpska prestonica okupirana ili oslobođena“. E, ovo je, gospodine Vukadinoviću, ozbiljno istorijsko pitanje. Ne želim da komentarišem, želim da iznesem činjenice. Josipa Broza su pred zoru (prije toga uspavali su šefa obezbjeđenja pukovnika Baletića, koji je stražario u prednjem dijelu pećine.) Englezi bukvalno oteli iz pećine na Visu i avionom odvezli u Moskvu. Sa Staljinom je dogovoreno da sovjetska vojska prođe samo preko Srbije. Sovjećani su „pokupili“ bugarske fašističke brigade (koje su četiri godine palile i žarile po jednom dijelu Srbije, samo pokolj u Bojnik selu ostaće zabilježen u krvavim pirovima Bugara), podveli su ih pod svoju komandu. Danas kada Bugari slave dan oslobođenja (lično sam bio prisutan 2005. i 2006.), na akdemijama u govorima, iznose da su oslobađali Srbiju i prozivaju imena svojih heroja, poginulih Bugara, u oslobađanju Beograda.Zašto Broz i Čerčil nisu dozvolili da Crvenoarmejci pregaze Hrvatsku, Sloveniju, to zna svako malo dijete. Broz se, kao srbofobična ličnost, plašio jedino četnika. Da su Sovjećani (Rusi) prešli preko Hrvatske, ne bi se nakon Drugog svetskog rata održala tolika ustašija. Zatim je Broz izmislio Sremski front. Pokupio je svu srpsku mladež koja je bila antikomunistička, ali i antifašistička, žrtvovo je da bi srpske porodice, uglavnom bogate i ugledne, privukao na svoju stranu. Sremski fron, strateški, nije imao nikakvog smisla. Natjerati mlade neobučene Srbe u ravnicu, na nišan Njemcima je velika sramota. Ne minimiziram posjetu, ali će od nje uskoro da boli glava, koga, vidjećemo.
Preporuke:
0
0
20 utorak, 27 oktobar 2009 12:41
Neću da budem Švabo!
Uopšte mi nije jasno zbog čega se niko nije setio da postavi par jednostavnih pitanja: zbog čega bismo mi bili deo EU? Kada su to Nemci postali naši prijatelji? Zbog čega bismo živeli u zajednici sa Nemcima, Austrijancima, Italijanima ili sa neopetenističkom Francuskom?

I kakve veze sa tim ima Rusija? Rusija je dobar, možda i najbolji prijatelj tog jednolikog društvanceta belih hrišćanskih naroda u koje bismo mi želeli da uđemo, a koje se zove E_v_r_o_p_a.

Da li je moguće da smo svi poverovali da postoji nekakva suštinska razlika između mračne, konzervativne, matore, rasističke, antisemitske, feudalne zajednice belih hrišćanskih naroda, dakle Evrope, i sa druge strane, mračne, konzervativne, matore, rasističke, antisemitske, feudalne Rusije?
Preporuke:
0
0
21 utorak, 27 oktobar 2009 13:27
franček
Rodoljube, možda i ja shvatam previše bukvalno pa mi oprosti, ali što da se iko sklanja od prostaka, nek se sklanjaju oni, da imaju obraza i znaju šta je sramota davno bi to uradili i sami. Da, galamiće jer drugo ni ne znaju, pa šta. Na tu galamu im se verovalo devedesetih jer je vlast sam bila lažljiva bez kraja pa su zajedno sludili narod da veruje da im je spas da postanu roblje stranaca i da račun nikad neće stići.
A što se tiče "...učlani, doprinese, bori, dotira, ..." link ti je na početnoj strani. Nema članske knjižice, a šta će ti - da je pokazuješ ko Radovan? Parole i ostalo? Ovo je prava politika, nezahvalan posao, aplauze ne očekuj, pljuvanje je verovatnije, ali je nešto što ti je verujem jasno da mora da se radi. Popričaj malo sa prijateljima, nema veze u kojo su stranci, ne mogu da verujem da mnogi do sad ne sumnjaju u ispravnost puta "bez alternative"
Preporuke:
0
0
22 utorak, 27 oktobar 2009 13:37
Smiljanski
Odličan tekst,i da ne budem pretenciozan,svakodnevno imam slične diskusije.Ovo je pravo stanje stvari,a razlog tome je dugogodišnja anti-ruska(srpska) kampanja.
Preporuke:
0
0
23 utorak, 27 oktobar 2009 13:48
PREDRAG
@Rodoljub
Hvala vam Rodoljube sto ste donekle imali potrebu da se bar ogradite od doticnog Ostojica i da iznesete svoj jasni stav o njemu.I mislim da upotrebili ste pravu rec GADJENJE za njega i njemu slicne.Tu rec GADJENJE i ja potpisujem.Sto se tice vase tvrdnje da heroji ne mogu biti izrazito zle osobe(tako bi trebalo da bude)vise nego dovoljno je da samo pogledamo oko sebe i vec je demantovana ta vasa tvrdnja.Na veliku zalost u drzavi kakva je nasa na celu koje je rezim ovakav kakav jeste to je vrlo moguce i vrlo jeste.Zao mi je sto vam to ne mogu malo podrobnije objasniti jer bi za primer toga morao navesti mnoge licnosti iz politicke nabedjene elite ukljucujuci i samog predsednika Tadica sto mi NSPM propustio ne bi.Nikad nije pa i sad nece(znam iz iskustva).Tako da se ovo na ovome i zavrsava-CUTANJE...I ponovo se ne saglasavam sa vama na savetu Vukadinovicu i Antonicu(ni za sada)da se dizu ruke od borbe protiv tih i takvih.Jer dozvolite mi da primetim ako oni dignu ruke Srbija ostaje u raljama istih tih za koje smo se slozili da nista drugo osim gadjenja ne bude u nama.U tom slucaju ako se ne cuje njihova misao gasi se i prestaje i poslednja nada da ce ovom ludilu jednom doci kraj.A kraj mora doci,jer sve ima svoj kraj pa i ovaj POLITICKI OPIJUM...Pre ili kasnije tamo neki zalutali drzavni velikodostojnici i pase tipa Sutanovca,Dinkica,onog nesretnog ministra zdravlja(ni ime necu da mu spomenem)...(Koliki bi spisak tu bio)Nece jos dugo zariti i paliti.E zato su nasusno potrebni Vukadinovic i Antonic da sav taj kalambur u vlasti i oko vlasti poklope sa svojim mislima.Oni sve vide i dokle god ukazivali budu na sav taj kalambur u vlasti ZA SRBIJU IMA NADE.I ja duboko verujem da MISAO VUKADINOVICA I ANTONICA PREZIVECE OVAJ POLITICKI BORDEL U SRBIJI.I sve bas tako kako oni i rade. Gospodski i bez podizanja tona,razlozno i pametno kako i dolikuje intelektualcima.Jer bitke koje su oni dobili vec su predodredile pobednika.
Preporuke:
0
0
24 utorak, 27 oktobar 2009 14:25
Dalibor
Gospod Bog se piše velikim slovima :)
Preporuke:
0
0
25 utorak, 27 oktobar 2009 14:36
Miroslav Đukić
"Kontrola štete" je zaista bila na visini, ali nije uspela da "pokrije štetu" u potpunosti. Narod je uspeo da pokaže svoje oduševljenje zbog posete Medvedeva, preko svojih izabranih predstavnika u Skupštini, svojih vladika i prvoboraca, a nekima je uspelo da i izbliza vide medvedeva i kliču mu "Rusija-Srbija". Nije tako bilo uvek uštogljeno i službeno. Sećam se kada je svojevremeno M. Gorbačov posetio Beograd, išao je slobodno Knez-Mihajlovom, narod ga je pozdravio sa oduševljenjem. Da je Medvedevu pružena prilika da se obrati narodu, pokazalo bi se da je njegov i Putinov rejting među Srbima veći nego većine srpskih glavešina. Dakle, nije samo poređenje sa posetom Bajdena razlog za "kontrolu".
Preporuke:
0
0
26 utorak, 27 oktobar 2009 14:57
Jasna Simonović
Rodoljub je lepo "boldirao" svoj zaključak, ali je interesantno da je "neboldirani" tekst privukao veću pažnju. Napisao je da su "izbori jedini pravi presek ko je uspešnije reklamirao svoju robu"...
A to znači da ljudi koji se ispred nspm pojavjuju u javnosti treba da u rukama imaju "robu"...Da bi se imala roba, treba da se ima novac, a da bi se imao novac, treba da se ima biznis..i to legitimni...A onda je i država od dobrog "štofa"...
Preporuke:
0
0
27 utorak, 27 oktobar 2009 15:25
PREDRAG
@Rodoljub
Malo ste me zatekli @Rodoljube sa pitanjem da vam odgovorim kojoj politickoj opciji pripada NSPM?Pokusacu da vam odgovorim za pocetak kratko i jasno.POLITICKA OPCIJA NSPM JE OPCIJA ZDRAVO MISLECIH LJUDI.Ljudi kojima je neprimereno da trguju sa MORALOM,CASCU,POSTENJEM,OBRAZOVANJEM,IDEJOM,PAMECU...Da
Sve sto postoji kao pozitivno u filozofiji,sociologiji,istoriji,psihologiji...moze se naci u radovima Vukadinovica i Antonica,naravno i mnogih drugih kojima je NSPM kuca.Posebno bih isto tako istakao i Andjelkovica.To je kuca onih kojima nije tesno u sopstvenoj kozi i kojima nije sladji zalogaj iz tudje ruke.To je kuca visoko moralnih i cestitih ljudi.Licno ja(verujte nisam usamljen)KUNEM SE I POTPISUJEM SVAKU REC,SVAKU MISAO IZ PERA VUKADINOVICA,ANTONICA,ANDJELKOVICA...Citajuci njih vise nego jasno je da na nasu veliku srecu nije proslo vreme pameti,da jos uvek nije doslo do sumraka ljudskog roda,da koliko god namerno kljukali nas instant vrednostima PRAVE VREDNOSTI OPSTAJU I OSTAJU.To je kao kad zivite zivot zbog koga se necete stideti ni pred sobom ni pred drugim ljudima jer je duboko u skladu moralnih principa.To je kao kad za nekog kazu da sopstveni zivot nije proziveo uzalud.To je jedina normalna i prava opcija u vremenu smeca,mesto gde nemate osecaj da ste u kontejneru...NSPM JEDNA ZA SVA VREMENA.I na kraju uz vas komentar da izbori pokazuju ko je najbolje reklamirao svoju robu dodacu jos i to da sve manje je onih kojima se uz svu reklamu moze prodati ROG ZA SVECU,kao da je isto tako sve manje i onih(uz svu nemastinu i muku)koji su spremni da kupuju na rasprodaji stvari od kojih nece imati nikakve koristi samo zato sto su na rasprodaji.A pogotovo je manje onih koji kupuju sa daljinskim u ruci i sedeci na divanu.Uvek je tu u pitanju neka obmana kad mnogo reklame ima...Iskreno,dobra roba uvek nadje kupca i bez reklame.Mozda nad tim treba da se zamislimo svi mi?Ili bar neki?NEKA SE ZAMISLE BAR ONI KOJI ZNAJU DA MISLE???
Preporuke:
0
0
28 utorak, 27 oktobar 2009 20:33
PREDRAG
Naravno da je sve napisano od strane profesora Vukadinovica ziva istina.Naravno da je kao i uvek u svemu u pravu...Samo uzecu sebi za slobodu da progovorim o necemu sto ni veliki Vukadinovic a ni komentatori(pazljivo sam procitao sve komentare)ni jednom spomenuli nisu.Radi se o zahvalnosti predsednika Rusije srpskom narodu na postovanju i cuvanju spomenika oslobodiocima Beograda.Medvedev je bukvalno upotrebio rusku rec koja se odnosi na odrzavanje tih spomenika i to u smislu da nisu zarasli travom,da nisu osteceni,da imena i prezimena boraca nisu izbledela...I koliko god mi mislili da predsednik nije znao da pred njegovu posetu Beogradu ide GENERALNO SPREMANJE istih tih spomenika grdno se varamo i mi i Boris Tadic sa svojom ekipom.Da je znao i da zna u maniru ljubaznog gosta stavio nam je to do znanja.Samo pitanje je ko je se iz nase politicke vrhuske postideo? Ko je pocrveneo posle te recenice predsednika Rusije?Verovatno NIKO nije! A i sto?Zar bi nam prvi put bilo da pospremamo kucu samo zato sto gosti su na pragu?NI PRVI NI POSLEDNJI PUT NIJE, NITI CE BITI.A zacudjujuce da niko nije shvatio(za sada se cuti o tome)koliko nas je predsednik Medvedev suocio sa onim ko smo i sta smo?Iskreni da budemo ko je to iz nase politicke vrhuske(osim Dacica i njegovih)ikad to cenio i postovao Rusiju?Zar smo zaboravili svu pljuvacku od strane aktuelnog ministra Dinkica?Zar smo zaboravili da smo iz svojih skola izbacili ruski jezik?Mogao bih navoditi primere do sutra.Zato cu samo reci(niko nek se ne zacudi)RUSI SU ODAVNO PROCITALI OVU NASU REZIMSKU GARNITURU i nije poslo za rukom Borisu i njegovima da obmanu Rusiju.A sto se samog odnosa medju narodima tice jasno je da mi osecamo ruski narod kao bratski,ali isto to vazi i za ruse(to nema veze sa aktuelnim rezimom).I bas je bilo veliko zadovoljstvo slusati i videti predsednika Rusije u ovoj nasoj Srbiji u koju vec godinama cestit svet ne dolazi...Na veliku zalost sto je to tako...Koga da pitamo zasto je to tako?
Preporuke:
0
0
29 utorak, 27 oktobar 2009 20:48
NaStraži @ Predrag
Sve što bih rekao, Vi ste već rekli. Svaka čast. Pozdrav!
Preporuke:
0
0
30 utorak, 27 oktobar 2009 22:51
Rodoljub
Eto, mislimo isto a svađamo se oko toga. Žalosno, ali to je tako "srpski". Očigledno, nije srpski "ćutati", već se "pokrviti oko zajedničkog cilja"!

.....................

Hvala g.Stevo, hvala gđo.Jasna. Shvatili ste me pravilno, a sam sam sebi kriv što uvek pišem duboko ironično, pa ispada da sam kreten. No, tu ne mogu da se menjam...

.....................

Svima ostalima kojima sam "sumLjiv", da prekinem ja ovo, ili da započnem novo preganjanje:

Mislim isto što i Vi, ali ne vidim KO će to da nas politički organizuje? Pisanje po sajtu NSPM i davanje love da on opstane je daleko od mog viđenja političkog rada i BORBE. To je teoretski i finansijski deo, što jeste neophodno, ali nije dovoljno. No, ne ptužujem NSPM, on je takav kakav je, jedan FENjER oko koga se okupljaju i slepi miši i leptiri i muve zunzare! Ako me razumete?

Ne gađajte me tako prostački partijskim knjižicama, niti linkovima, Franjček... jer, nisam nikada imao nijednu! Taman sam stizao do nje, kada sam se volšebno osvešćivao i odustajao! (Bogu hvala!)

Svejedno, imam nameru da pre napuštanja ove dimenzije steknem barem jednu, a bilo bi ODLIČNO da na njoj piše... (zinite da vam kažem!)

........................

Ne idem ni na jedan drugi sajt. Neki su previše "pravoslavni", potrebno je da se maltene, prekrstite kada kliknete na link, kao da ulazite u Crkvu... neki su veći nacisti od onog odbeglog "Firera", a nekima je očigledno teško da smisle šta hoće od sebe...

Ovde na NSPM je "moja mera": građanski nacionalizam, neagresivan, ali... vrlo odlučan i sjajno intelektualno potkovan!

Pa, ceo LDP nema intelektualaca koliko se ovde dnevno skupi samo da popije kafu i prokomentariše nečiji tekst! Zašto je onda taj LDP VLAST, a niko od nas nije, niti se naslućuje da ima pretenzija?

Toliko od mene (do daljnjeg), poštovana gospodo! Izvinite ako smo se pogrešno razumeli.

Pozdrav!
Preporuke:
0
0
31 utorak, 27 oktobar 2009 22:56
Steva Nadrljanski
Naravno da je sve napisano od strane profesora Vukadinovica ziva istina.Naravno da je kao i uvek u svemu u pravu... veliki Vukadinovic


G. Predraže, dobro ste ovo elaborirali, ali ne verujem - bez uvrede - da g. Vukadinoviću baš prija ovoliko vaše... hm, divljenje. Meni se zaista dopada većina onog što napiše, ali ipak mislim da ga ne bismo trebali stavljati na iskušenje da počne o sebi misliti kao o nekom proroku: on prorokuje, a mi horski odobravamo, tj. divimo se. Znam da je dovoljno mator da se ne upeca na to, ali opet ko zna: živ je čovek, od krvi i mesa... Možda ga ne treba hvaliti baš u lice, bolje da ga hvalimo nekako iza leđa, da se ne pogordi i da ne počne, kao što se to mnogima desilo, svašta o sebi da zamišlja, a onda je gotovo... Čovek je kvarljiva roba.
A mislim da je njemu dovoljno za sada i to što vidi da njegov glas nailazi na dobar odjek i da jedan dobar deo poštenog sveta poštuje ono što on govori, jer može lakše da artikuliše svoje mišljenje, što nije baš svakom dato. A to se vidi i po tome što je od njega kojekakav bašibozuk napravio krvnog neprijatelja.
Nadam se da se ne ljutite.
Preporuke:
0
0
32 sreda, 28 oktobar 2009 00:21
Biljana
Konstantin P i Ljubiša Spasojević - hvala na lepim rečima o mom komentaru. Ja neću prestati da se borim za Srbiju koja je samostalna, svoja i uspešna.
Preporuke:
0
0
33 sreda, 28 oktobar 2009 14:32
u milosti cenzora
niko nije komentarisao ilustraciju u politici uz DjV tekst?
za one koji nisu videli- seseljev lik uz krilaticu "karlovac,virovitica,vladivostok"
Preporuke:
0
0
34 sreda, 28 oktobar 2009 17:24
Rikard Baric
Tačno je da se pravopisno piše "Gospod Bog", ali je jos tačnije da se moli gospodu bogu koji nije objekt stvarnosti. Vukadinović ima pravo.
Preporuke:
0
0
35 sreda, 28 oktobar 2009 20:45
PREDRAG
@Steva Nadrljanski
Postovani,hvala sto vam se dopada vecina od onog sto napisem(ono sto mi NSPM propusti)ali sam vise nego siguran da bi vam se dopalo i ono sto mi nikad NSPM nije objavio.Ponekad se i sam pitam zasto moji komentari nisu bas u milosti NSPM-a i cini mi se da ste mi upravo vi pomogli da to shvatim.Na tome hvala vam ogromno.Samo zasto mi zamerate ako istinski postujem ono sto profesor Vukadinovic govori i pise? Po meni nije preterivanje,hvaljenje,dodvoravanje...Vukadinovica ne poznajem licno ali godinama pomno pratim njegovu pojavu na politickoj sceni Srbije i postenja radi mora se reci ono sto jeste.A jeste da je najbolji(da nam je takvih vise)u onome sto radi.Prava misao dovedena do savrsenstva,misao koja nikad nece biti izbrisana,misao koja se temelji na nauci a ne kojekakve govorancije.Covek VELIKE MISLI BIO I OSTAO.Samo u drustvu u kome vazi pravilo DA DVA LOSA UBISE MILOSA,drustvu u kome je ustolicen princip negativne selekcije pocinje da se namece pravilo da se Vukadinovic NE DAJ BOZE HVALI.A ko namece to pravilo?To vec oni o kojima ste vi napisali.Ne boje se oni ni mene ni vas ni mnogih drugih oni SE BOJE VUKADINOVICA.Pa zar nije vise nego ocigledno koga sve dovode u razno razne politicke emisije a Vukadinovica nigde...Da li je to neko ogranicio po minimumu prisustvo Vukadinovica na televiziji?Ko se to boji onog sto on ima da kaze?Moj problem je sto u svim svojim komentarima stvari nazivam pravim imenom i zato sam pod makazama NSPM-a...Samo crno je crno a belo je belo i na drugo ne pristajem...A verujem da i vi ste takvi@Steva Nadrljanski i drago mi je zbog toga.S postovanjem Stevo(ako je to vase ime).
Preporuke:
0
0
36 sreda, 28 oktobar 2009 21:09
PREDRAG
@NaStrazi
Hvala na vasem komentaru.Za onoga koji pise(bar se trudi)komentare na sajtu NSPM-a nema veceg priznanja od reci koje ste vi napisali i uputili ih meni.To samo znaci da ni jedna rec koju sam napisao nije otisla uzaludno vec je nasla odjeka u drugom coveku.Po meni to je i svrha pisanja komentara,tek da se proverimo kako razmisljamo i da li su te nase misli zdrave i prihvatljive i od drugih.Jos jednom ogromno vam hvala na razumevanju.
Preporuke:
0
0
37 četvrtak, 29 oktobar 2009 04:08
Đorđe Vukadinović
Samo jedna, ne naročito bitna napomena o stvari koja je, rekao bih, nepotrebno privukla, odnosno odvukla pažnju nekih komentatora. Gospoda "Dalibor" i "Stanoje" su, naravno, sasvim u pravu kada je reč o ispravnom pisanju izraza "Gospod Bog". I verovatno bi bilo bolje, tj. bilo manje nesporazuma da sam napisao tako. Ali je gospodin Barić, zapravo, odlično pogodio moju osnovnu nameru, koja ponekad zna da ide i kontra - uostalom, vrlo relativnih i kod nas vrlo često promenjivih - lektorskih konvencija. Ja, naime, u ovom tekstu uopšte nisam imao na umu konkretnog, živog, hrišćanskog "Gospoda Boga", čije bi mi zazivanje u datom kontekstu zvučalo pomalo neprililično i blasfemično, nego sam samo kolokvijalno upotrebio tu prepoznatljivu frazu, kojom, ponavljam, nisam referirao ni na koju određenu ličnost, a pogotovo ne na svog "Gospoda Boga" (Hrista), nego sam samo, pomalo ironično, aludirao na neku svemoćnu (nad)zemaljsku silu ("ni Rusi, ni Amerikanci, ni gospod bog"). Toliko o tome. Iako mi je, moram priznati, pomalo neobično, da ne kažem, i malo "sekantski", da povodom ovog teksta i svih pitanja koja se u vezi sa njim mogu postaviti uopšte vodim(o)ovu gramatičko-teološku raspravu. S poštovanjem, Đ.V.
Preporuke:
0
0
38 četvrtak, 29 oktobar 2009 18:16
Jasna Simonović
Đorđe Vukadinović...lepo i potrebno objašnjenje...iako mi je bilo jasno i pre da niste imali nameru da vređate Živog Boga...(verujem da i vi smatrate da je svakodnevno "kolokvijalno korišćenje" u srpskom jeziku otišlo do dna i dalje....naravno to se odnosi na negativne izreke što u ovom tekstu nije slučaj, ali može biti predmet nečijeg interesovanja)...

Eto, koliko znači kada autor "dobjasni" čitaocima...

A onda i mi komentatori nešto naučimo, npr. da "sekantski" stil nije uvek nužno negativan...

sve najbolje
Preporuke:
0
0
39 subota, 31 oktobar 2009 00:33
Teofilo Stivenson
Srbi su poslednji odustali od kvazi-komunizma i Jugoslavije, a izgleda da ce poslednji prihvatiti realnost i odbaciti Eutopiju. Nije u pitanju samo peta kolona, brojna, organizovana i histericna, koja je uzurpirala vlast, ekonomiju, silu i medije u nasoj zemlji, vec i letargicna, i moram da kazem otupljena i medijski zatupljena masa koja je mogla da izadje na ulice i pozdravi retkog gosta i prijatelja iz inostranstva, koja moze da zahteva postenije i pristojnije politicare, i koja, ima pravo i moze (ali, zasto nece?!) da prozbori i tu proskribovanu recenicu: Hocemo slobodu.

Srpsko gostoprimstvo, bestidno evocirano u danima zvizdanja francuskoj himnji i pogibije gostujuceg navijaca, sada se pretvorilo u kic paradu i PR marifetluke demokratske stranke. U isto vreme teror manjine se priblizava tacki kada ce se nekome suditi i za primisao da pridje Novom Pazaru, da objavi nesto u novinama ili na Internetu, ili da na dukserici nosi reci iz pesme cije stihove niko pouzdano ne moze da citira (zato su sumnjivi).

Srbija je najneslobodnija zemlja u Evropi. Pokazna vezba Zapada, whipping boy i negativac, americki success story u vremenu totalnog poloma imperije i reorganizacije sveta. Pored ovakve vlasti, g. Vikadinovicu, spasce nas mozda samo nas ruralni izolacionizam, neznanje i primitivizam, ali ne ono o cemu Vi i g. Antonic mastate - jacanje institucija, sloboda govora i izrazavanja, politicko organizovanje i odlucivanje. da li to znaci da je kod nas, ali i u Istocnoj Evropi, kao i na Bliskom Istoku, 'demokratski projekat' u svojoj sadasnjoj formi propao? Verovatno - da. I verovatno - ne, zauvek. Mozda valja pokusati i nesto drugo? A mozda treba sacekati pa probati drugaciji model demokratije, kada se iz ovog izbavimo?

Hvala zbog pojasnjenja dobronamerne 'religiozne' reference'. U Vase dobre namere niko ne sumnja.
Preporuke:
0
0
40 subota, 31 oktobar 2009 12:28
Jasna Simonović
Teofilo Stivenson ...
"Srbija je najneslobodnija zemlja u Evropi"...Tačno..Ona nije slobodna, jer je sama sebi na glavu stavila "pravni i ekonomski" krčag Jugoslavije, a ruka joj nije dovoljno duga da iz krčaga izvadi zdravu vodu, glava nedovoljno pametna da krčag spusti i odlije mulj, oči nedovoljno bistre da vidi znake za Pravi put...Ali zato Srbija zemlja može da čuje sebe, a to što se čuje vi ste mnogo bolje opisali nego ja, pa da ne ponavljam...hvala
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner